REGULAMIN

REGULAMIN SZKOLEŃ

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

Organizatorem szkolenia jest „Fundacja Pomoc Autyzm” z siedzibą w
Warszawie przy ul. Namysłowskiej 2a/64, 03-454 Warszawa, KRS 0000609601

Każdy uczestnik ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem, zaakceptowania go i przestrzegania jego reguł. Regulamin obowiązuje od dnia rozpoczęcia rekrutacji do odwołania. Wszelkich informacji, dotyczących organizacji szkolenia, w tym miejsca jego realizacji oraz programu, należy szukać na stronie: www.pomocautyzm.org

II REJESTRACJA

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego on-line oraz dokonanie – przed szkoleniem – wpłaty należności na rachunek Organizatora.
  2. Po dokonaniu rejestracji on-line powinien pojawić się komunikat potwierdzający przesłany drogą mailową. Sprawdzić należy również folder SPAM.
  3. Rezygnacja z udziału w szkoleniu jest możliwa pod warunkiem, że uczestnik dokona jej w formie pisemnej bądź e-mailowej nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia.
  4. W przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora, uczestnikom zostanie zwrócona pełna wpłacona kwota.

III PŁATNOŚĆ

1.Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie opłaty w ciągu 3 dni (72 godzin) od daty wysłania formularza na numer rachunku bankowego Organizatora: 70 1140 2004 0000 3602 7845 9813 Adres do przelewów: „Fundacja Pomoc Autyzm”, ul. Namysłowska 2a/64, 03-454 Warszawa z dopiskiem w tytule przelewu: Data szkolenia (np. 22-23.07.2016) oraz podaniem imienia i nazwiska uczestnika.

  1. Niedokonanie płatności w ciągu 3 dni od daty wysłania formularza skutkuje automatycznym anulowaniem zgłoszenia.
  2. Opłata szkoleniowa nie obejmuje ubezpieczenia.
  3. Koszt udziału obejmuje uczestnictwo w szkoleniu.
  4. Koszt udziału w szkoleniu jest zgodny z aktualną ofertą.
  5. Organizator szkolenia wystawia fakturę, którą każdy z uczestników będzie mógł odebrać w dniu szkolenia lub otrzymać na podany adres e-mail.

IV OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi jego udziału w szkoleniu. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 poz. 1182 ) jest organizator szkolenia – „Fundacja Pomoc Autyzm”, Namysłowska 2a/64, 03-454 Warszawa
  2. Dane osobowe przekazane Administratorowi przez uczestnika nie są przekazywane żadnym innym podmiotom nie uczestniczącym w realizacji szkolenia.
  3. Uczestnik zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Organizator zapewnia każdemu Uczestnikowi prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia uczestnictwo w szkoleniu.

V INNE POSTANOWIENIA

  1. Organizator szkolenia nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź pozostawione podczas szkolenia.
  2. Wymogiem koniecznym do zaliczenia szkolenia jest obecność na przynajmniej 85% czasu trwania szkolenia
  3. Zabronione jest filmowanie, nagrywanie i fotografowanie przebiegu szkolenia przez uczestników bez zgody organizatora szkolenia.
  4. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub wprowadzenia zmian w jej programie oraz regulaminie.
  5. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są działania związane ze szkoleniem.
  6. W przypadku problemów technicznych niezależnych od Organizatora (np. awaria platformy e – learningowej) Organizator zastrzega sobie prawo do przełożenia szkolenia na inny termin.
  7. Minimalna prędkość łącza internetowego po stronie uczestnika szkolenia – do odbioru szkolenia w formie webinaru to 3 Mb/s.
  8. Uczestnik ma prawo do wydania duplikatu zaświadczenia/certyfikatu za opłatą 20 zł (koszt przygotowania oraz wysyłki)
  9. Zarejestrowanie się w charakterze uczestnika szkolenia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  10. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z organizatorem szkolenia e-mail: szkolenia@pomocautyzm.org, tel. 660 330 220

REGULAMIN KORZYSTANIA Z APLIKACJI (NINIEJSZEGO SERWISU)

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zakres i zasady świadczenia drogą elektroniczną Usługi Dostępu do Aplikacji przez FUNDACJA POMOC AUTYZM ul. Namysłowska 2a/64, 03-454 Warszawa, KRS 0000609601,REGON 364055186, NIP 5213727757 Serwisu zlokalizowanego pod adresem: pomocautyzm.org.pl
  2. Świadczenie Usługi odbywa się za pomocą Serwisu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz Regulaminie Serwisu Publigo.
  3. W przypadku rozbieżności w postanowieniach nin. Regulaminu oraz Regulaminu Serwisu Publigo, pierwszeństwo mają postanowienia nin. Regulaminu.
  4. O ile Regulamin nie stanowi inaczej, wszelkie oświadczenia woli, zawiadomienia i kontakty pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą następują w formie elektronicznej, poprzez adres email Usługodawcy: fundacja@pomocautyzm.org. W przypadku zmiany adresu email lub sposobu kontaktu wskazanego w Regulaminie Usługodawca poinformuje o tym Usługobiorcę e-mailowo na adres podany przez Usługobiorcę przy procesie zamówienia Usługi.
  5. Usługobiorca poprzez złożenie zamówienia na Usługę opisaną w niniejszym Regulaminie w sposób przewidziany w Regulaminie, potwierdza jednocześnie, że zapoznał się z Regulaminem i Regulaminu Serwisu Publigo oraz, że akceptuje jego postanowienia. Złożenie zamówienia i zapłata za Usługę stanowi zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204), zwana dalej u.ś.u.d.e.

§1 Definicje

  1. Panel Usługobiorcy – indywidualnie przypisane dla danego Usługobiorcy konto umożliwiające mu czynności administracyjne związane z Usługą, a to m.in.: zmianę hasła, uruchomienie Aplikacji, zapoznanie się z inna ofertą Usługodawcy.
  2. Usługa/Dostęp do Aplikacji/Aplikacja – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu, polegająca na dostarczeniu narzędzi, dzięki którym Usługobiorca może prowadzić zajęcia komunikacyjne np. Trening Umiejętności Społecznych oraz pobierać i wykorzystywać do zajęć materiały zamieszczone w Aplikacji.
  3. Konsument- osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Serwis – strona internetowa znajdująca się pod adresem pomocautyzm.org.pl 
  5. Regulamin- nin. regulamin opisujący warunki i zasady świadczenia drogą elektroniczną Usługi.
  6. Regulamin Publigo/ Regulamin ogólny- regulamin określający rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę przy pomocy Serwisu.
  7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  8. Umowa/ Umowa o świadczenie Usług – umowa zawarta z Usługobiorcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość.
  9. Usługobiorca- osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
  10. Usługodawca-.FUNDACJA POMOC AUTYZM ul. Namysłowska 2a/64, 03-454 Warszawa, KRS 0000609601,REGON 364055186, NIP 5213727757
  11. Użytkownik- każda osoba, która w jakikolwiek sposób korzysta z usług oferowanych w Serwisie.

§2 Rodzaje i zakres usług objętych Regulaminem

  1. Usługodawca, w oparciu o nin. Regulamin świadczy Usługobiorcom Usługi płatne Dostępu do Aplikacji za pośrednictwem Serwisu.
  2. Rodzaje Aplikacji, do których można uzyskać dostęp, ich funkcjonalności, sposób działania, opisy zostały szczegółowo opisane w Serwisie.

II. Postanowienia szczególne

§3 Wymagania techniczne

  1. Celem skorzystania z Usługi, Usługobiorca, oprócz wymagań określonych w Regulaminie ogólnym, winien fakultatywnie posiadać nr telefonu komórkowego, na który (obok na podany adres e-mail) otrzyma login oraz hasło do indywidualnego Panelu Usługobiorcy w Serwisie.

§4 Proces zamówienia Usługi

  1. Użytkownik chcąc zamówić Usługę winien: o a) wybrać w Serwisie rodzaj Aplikacji, a następnie opcję „zamów” i “przejdź do kasy”; o b) uzupełnić swoje dane osobowe w ramach formularza; o c) zaakceptować Regulamin; o d) nacisnąć ikonę ,,zamów i zapłać”; o e) dokonać opłaty dostęp do danej Usługi.
  2. Do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi dochodzi w chwili spełnienia przez Usługobiorcę wszystkich czynności opisanych w ust.1.
  3. Po dokonaniu czynności wskazanych w ust.1 Usługodawca udostępnia Usługobiorcy login i hasło do Panelu Usługobiorcy, przesyłając je na podany przez Usługobiorcę adres email.
  4. Panel Usługobiorcy zostanie automatycznie aktywowany po dokonaniu czynności opisanych w ust.1 przez Usługobiorcę lub w przypadku awarii systemu lub problemów technicznych, po dokonaniu aktywacji ręcznej przez Usługodawcę najdalej w ciągu 3 dni roboczych.
  5. Pierwszy dostęp do Panelu Usługobiorcy jest zapewniony przy użyciu loginu i hasła otrzymanego w sposób określony w ust. 3 powyżej. W dalszej kolejności Usługobiorca może zmieniać te dane przy użyciu funkcjonalności w Panelu Usługobiorcy.

§5 Proces świadczenia Usługi Dostępu do Aplikacji

  1. Po zamówieniu Usługi, zgodnie z par. 4 powyżej i po otrzymaniu dostępu do Panelu Usługobiorcy, Usługobiorca otrzymuje dostęp do wybranej Aplikacji.
  2. Przez cały okres trwania Usługi, Usługobiorca może korzystać z udostępnionej mu Aplikacji.
  3. Przez cały okres obowiązywania Umowy, Usługobiorca może w dowolnym czasie wybranym przez siebie i nieograniczoną liczbę razy korzystać z Aplikacji zgodnie z jej założeniami/przeznaczeniem.

§6 Prawa i obowiązki Usługobiorcy

  1. Usługobiorca podczas procesu zamawiania Usługi podaje swoje prawdziwe oraz aktualne dane.
  2. W przypadku zmiany danych w trakcie trwania umowy Usługobiorca niezwłocznie informuje o tym fakcie Usługodawcę w sposób opisany w §14.
  3. Bez uprzedniej zgody Usługodawcy, Usługobiorca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z zawartej Umowy o świadczenie Usług.

§7 Prawa i obowiązki Usługodawcy

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi w sposób należyty wynikający z profesjonalnego charakteru świadczenia usług tego rodzaju.
  2. Usługodawca zobowiązuje się utrzymania wysokiego poziomu merytorycznego kursów i narzędzi oferowanych w ramach Aplikacji.
  3. Usługodawca ma prawo wprowadzić bezterminową blokadę Panelu Usługobiorcy w przypadku gdy: a) Usługodawca ustali, że podczas procesu zamawiania Usługi opisanym w §4 Usługobiorca podał nieprawdziwe dane, b) Usługobiorca zalega z zapłatą za świadczenie Usługi za co najmniej jeden okres rozliczeniowy.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usługi bez podania przyczyny. W takim wypadku płatność, o ile została dokonania przez Usługobiorcę zostaje zwrócona, a Usługobiorca jest informowany za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz sms (o ile wskazał numer telefonu) o braku możliwości skorzystania z Usługi.

§8 Własność intelektualna

  1. Usługodawca oświadcza, że przysługują mu odpowiednie uprawnienia do Aplikacji, w tym jej zawartości obejmującej treści tekstowe oraz graficzne pozwalające na dysponowanie nimi i udostępnianie ich Usługobiorcom.
  2. W ramach świadczenia Usługi, Usługodawca zezwala Usługobiorcy, do korzystania z Aplikacji jedynie dla celów własnego użytku osobistego.
  3. Jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie i inny niż opisany w ust. 2 powyżej sposób korzystania z Aplikacji, bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy jest niedozwolony.
  4. Po zakończeniu świadczenia Usługi, Usługobiorca traci dostęp do Panelu Usługobiorcy, a tym samym Dostęp do Aplikacji.

§9 Odpowiedzialność

  1. Usługodawca nie odpowiada za skutki oraz następstwa świadczonej Usługi, w tym braku osiągnięcia zamierzonych przez Usługobiorcę efektów.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności nie zwraca dokonanych opłat z tytułu zrealizowanej Usługi, w sytuacjach braku satysfakcji i zadowolenia ze strony Usługobiorcy z efektów korzystania z Aplikacji.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku przerw lub zakłóceń w dostępności i korzystaniu z Usług, jeżeli jest to spowodowane: a) koniecznością naprawy, rozbudowy, modyfikacji lub konserwacji sprzętu lub oprogramowania; b) przyczynami niezależnymi od Usługodawcy (siła wyższa, działania lub zaniechania osób trzecich).

§10 Ceny Usług

  1. Ceny Usług podane są w Serwisie przy opisie danej Usługi.
  2. Wszystkie podane w Serwisie ceny Usług są cenami brutto i zawierają podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa.
  3. Wiążąca dla Usługodawcy i Usługobiorcy jest cena podana w Serwisie przy Usłudze w chwili zamówienia Usługi.
  4. Usługodawca, zastrzega sobie prawo do zmiany cen Usług, przeprowadzania akcji promocyjnych oraz udzielania rabatów. Odbywa się to z zachowaniem praw nabytych przez Usługobiorców oraz w granicach dopuszczalnych przez obowiązujące przepisy prawa. Zmiany cen nie wpływają na ceny Usług uprzednio zakupionych przez Usługobiorców.

§11 Metody płatności

  1. Usługobiorca, po złożeniu zamówienia uiszcza, z góry opłatę z tytułu świadczenia Usług.
  2. Dopuszczalne metody płatności: a) przelew za pośrednictwem TPAY b) przelew tradycyjny na dane podane na fakturze do zamówienia.
  3. Usługodawca po dokonaniu przez Usługobiorcę opłat opisanych w ust. 1 i 2 wystawia fakturę VAT i przesyła ją na podany przez Usługobiorcę podczas procesu zamówienia Usługi adres email. 
  4. Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę faktury VAT jedynie w formie elektronicznej na adres email, o którym mowa w §4 ust. 3.
  5. Faktury VAT wystawiane są przez Usługodawcę nie później niż do 15-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykonano Usługę. W przypadku Usługobiorców będących Konsumentami, faktury na zgłoszone żądanie wystawiane są zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

§12 Odstąpienie od umowy o świadczenie Usług

  1. W przypadku gdy Usługobiorca jest Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie Usług w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
  2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje, jeśli Usługobiorca będący Konsumentem wyraził zgodę i zażądał rozpoczęcia świadczenia Usługi przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
  3. Usługobiorca będący Konsumentem może wysłać oświadczenie wymienione w ust.1 na adres email Usługodawcy wskazany w §14 lub listownie na adres: 
  4. Uprawnienie powyższe nie przysługuje w przypadku Usługobiorców niebędących Konsumentami.

§13 Obowiązywanie Umowy

  1. Zawarta w sposób określony w par. 5 umowa o świadczenie Usług obowiązuje przez czas określony – Okres testowy, po którym, w braku odmiennego oświadczenia Usługobiorcy przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
  2. Usługobiorca ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie winno być dokonane poprzez wysłanie stosownej wiadomości e-mail na adres: fundacja@pomocautyzm.org. W takim wypadku umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.
  3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy Usługobiorca narusza postanowienia nin. Regulaminu, w szczególności: jeśli nie korzysta z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem (par 8. Regulaminu) lub zalega z płatnościami za Usługę, za co najmniej 2 pełne okresy płatności.

§14 Kontakt Usługodawcy i Usługobiorcy

We wszystkich sprawach związanych z realizacją Usługi Usługobiorca może kontaktować się z Usługobiorcą za pośrednictwem adresu e-mail: fundacja@pomocautyzm.org

§15 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców przetwarzanych w zw. ze świadczoną Usługą jest Usługodawca.
  2. Administrator gwarantuje i zapewnia, że przetwarzanie danych osobowych w ramach zawartej Umowy i świadczonej w zw. z nią Usługą odbywa się zgodnie z zapisami RODO, w szczególności Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo przetwarzania.
  3. Administrator spełnia obowiązek informacyjny względem Usługobiorców w momencie zbierania od nich danych przy zawieraniu umowy, o czym mowa w par. 5. Jednocześnie odpowiednia nota informacyjna jest umieszczona w Panelu Usługobiorcy, który ma możliwość się z nią zapoznać w każdym czasie.
  4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są też na stronie pomocautyzm.org w zakładce „Polityka prywatności”.

§16 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania go w Serwisie.
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, w zakresie dopuszczanym przez obowiązujące przepisy, w szczególności modyfikacje mogą być wynikiem zmian obowiązujących przepisów, przy czym zmiany Regulaminu nie naruszają praw nabytych przez Usługobiorców.
  3. Usługodawca za każdym razem poinformuje Usługobiorców o zmianie Regulaminu umieszczając odpowiedni komunikat w Serwisie oraz wysyłając w tym celu wiadomość e-mail. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich publikacji w Serwisie. Jeżeli Usługobiorca nie akceptuje wprowadzonych zmian powinien wypowiedzieć Umowę.
  4. Regulamin jest na stałe dostępny nieodpłatnie w Serwisie, na stronie pomocautyzm.org.pl w formie, która umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Serwisu Publigo oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  6. Wszelkie spory związane z zawartą Umową o świadczenie Usług rozstrzygane będą przez właściwe sądy polskie.
  7. W przypadku Usługobiorcy, który jest Konsumentem istnieje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów. Szczegółowe informacje w tym przedmiocie dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Copyright © 2020 WP Idea. Szkolenia napędza platforma WP Idea